۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۹:۳۰

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

شرط گیتی‌پسند برای حضور طیبی در لیگ روسیه/ یک ملی‌پوش دیگر جذب می‌کنیم

شرط گیتی‌پسند برای حضور طیبی در لیگ روسیه/ یک ملی‌پوش دیگر جذب می‌کنیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان می‌گوید حسین طیبی به شرطی می‌تواند به تیم نوریل نیکل روسیه برود که حداقل نماینده ایران را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کند.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص زمان شروع تمرینات تیم فوتسال گیتی پسند ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: طبق برنامه تمرینات ما از 25 تیرماه استارت می‌خورد. از آنجا که پنج، شش بازیکن ما در تیم ملی حضور داشتند به آنها استراحت دادیم تا از این هفته تمرینات را شروع کنیم.

وی افزود: مهدی جاوید، طه مرتضوی و محمد طاهری سه ملی پوشی هستند که امسال حضورشان در گیتی‌پسند قطعی شده است. البته با یک ملی‌پوش دیگر هم مذاکراتی داشتیم که ظاهرا توافق‌هایی هم صورت گرفته است و این بازیکن هم به ما اضافه می‌شود.

سرمربی تیم گیتی‌پسند درباره توافق حسین طیبی با باشگاه نوریل نیکل روسیه و وضعیت جدایی این بازیکن از گیتی‌پسند، تاکید کرد: اگر قرار باشد حسین را به این باشگاه روسی بدهیم، حتما باید ما را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کند. قرار شد وی با باشگاه گیتی‌پسند هم در این خصوص صحبت کند تا حداقل در جام باشگاه‌ها حضور داشته باشد و سپس به روسیه برود.

وی همچنین با اشاره به حضور مصطفی نظری و علی اصغر حسن‌زاده دو ملی پوش دیگر ایران در تیم نیکل روسیه، تصریح کرد: حسن‌زاده قبل از رفتن تیم ملی به مسابقات چین و کره‌جنوبی، در هتل المپیک قراردادش را با این تیم امضا کرد. به هر حال حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های خارجی فوتسال برای ما خوب است. حضور این بازیکنان در لیگ منظم و بزرگی مثل روسیه و برخورد آنها با بازیکنان بزرگ دنیا دستاوردهای خوبی برای ما خواهد داشت.

لک در بخشی از صحبت‌هایش درباره انتقادهایی که از او برای جذب بازیکنان گیتی‌پسند با استفاده از جایگاهش در تیم ملی می‌شود، گفت: بازیکنانی مانند طاهری و جاوید که امسال به گیتی‌پسند آمده‌اند، سال قبل در شهید منصوری با من کار می‌کردند و حق دارند سرمربی و بازیکن جدید خود را انتخاب کنند. طه مرتضوی هم سال گذشته در فهرست من برای تیم منصوری قرار داشت. ضمن اینکه تا قبل از اعزام تیم ملی و توافق این بازیکنان با باشگاه گیتی پسند، با آنها یک کلمه در اینباره صحبت نکردم.

 

کد خبر 2095287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha